Sayfalar

Pazar, Şubat 26, 2012

Tutku

 Tutku,üniversiteye henüz başlamış bir gençti. İsmi sebebiyle çok dikkat çekiyordu,Tutku. Diğer insanları ona çeken bir şey vardı. Tutku adında biri asosyal olamazdı...Tutku adında birinin sosyal statüsü,çevresi, ailesi toplumun ''yüksek'' denilen kesmini oluşturmalıydı,Tutku adında biri ''TKP Solcusu'''ya da en azından CHP'ye oy veren bir ''Sosyal Demokrat'' olmalıydı,Tutku adında biri mutlaka alternatif müzik dinlemeli, felsefeyle -az ya da çok- ilgilenmeliydi, Tutku adında biri tam bir romantik komedi hayranı olmalıydı ve bunun gibi bir sürü şey...

 İşte,diğer öğrencileri ona çeken şey, Tutku'nun ismi üzerinden yaptıkları bu varsayımlar olmuştu.Okulun ilk haftaları,öğrencilerin henüz yeni yeni tanışmaya,kaynaşmaya başladıkları zaman, kısa süre içersinde bir sınıf arkadaşı oldukça yakınlaşmışlardı.Tahmin ettiğiniz gibi, bir kız olan bu arkadaş, Tutku'ya özel bir ilgi gösteriyor;ona karşı oldukça samimi davranıyordu.Tutku da bu ilgiden memnundu; aralarındaki muhabebet hızlıca bir birlikteliğe dogru yol alıyor gibiydi (En azından Tutku,böyle olduğunu düşünüyordu...).

 İlerleyen günlerde ikili, muhabbeti daha da ilerletmiş,birlikte gezip tozmaya başlamışlardı.Yine böyle gezidikleri bir akşam,Genç kız dönüşte kendisine eşlik eden Tutku'yu, babasının yurtlarda sürünmesin, rahat rahat yaşasın,ders çalışabilsin diye tuttuğu eve davet etti. Daveti memnuniyetle kabul eden Tutku yaşanacak muhtemel şeyleri düşündü; oldukça heycanlandı...

 İkili salona geçmiş, dizüstü makineden müzik açmış; sohbet ediyordu.Derken, genç kız makineye yönelip sordu:

 ''Sahi ya, senin 'kullanıcı adı' ne? Söylesene follow edeyim'',twitter hesabını açtı.

 ''Twitter hesabım yok,facebook'tan ekle istersen...'' dedi,Tutku.

 Genç kız biraz şaşırdı.Kendisinin de, facebook hesabını dondurduğunu, artık kullanmadığını belirtti.

 O an Tutku'nun kafasında bir şimşek çaktı,avuçları terlemeye başladı. Daha fazla dayanamadı...

 Birden pantolonun kemerini sökmeye başladı,Tutku. Bu sefer genç kız oldukça şaşırdı; fakat bu şiddetli şaşkınlık ifadesi üzün sürmedi,yüzü kızardı.Ardından sırıtı:

 ''Bu kadar hızlı...'' derken, gözü Tutku'nun paçalı donuna ve baklava desenli çoraplarına takıldı... Daha da şaşırdı!

 ''Sen bana değil; benim ismime tav olmuş olabilirsin...''dedi,Tutku.

 Genç kız araya girdi,aynı şaşkın ifadeyle sordu:

 ''Anlamadım? ''

 '' Bak kızım,benle ilgili bilmen gerekenler var...''

 Aniden donunu sıyırıp kalçasını gösterdi; '' Misal; götü oldukça kıllı bir insanım ben...''

 Ancak, ''İstenmeyen tüyleri aldırabilirsin, artık çok kolay...'' diyebildi genç kız,şaşkınlıktan

 Çok seri bi şekilde üstündekini de attı,Tutku. Omuzlarındaki kılları  göstererek; ''Ya, sen buna tüy mü diyorsun ! '' diye söylendi.

 Şaşkılınkta bambaşka bir boyuta ulaşmıştı,genç kız. Tutku,pantolonundaki cüzdanı alıp cüzdanın gözündeki fotoğraflardan  birini çıkardı.

 '' Bak, bu eniştem'' dedi, arkaplanı kırmız; üzerinde badem bıyıklı, esmer, üstten açılmış başını yandaki saçlarıyla örten bir adamın bulunduğu vesikalığı göstererek.

 '' Evet! Ben, eniştesinin dahi vesikalığını cüzdanında taşıyan bir adamım. Eniştemi çok severim...Kendisi orta 2 de okumayı bırakmış; ama memleket meseleleri hakkında çok bilgili,muhabbeti süper bir insandır.Ayrıca çok komik, neşeli bir adam.Hele facebook'ta paylaştığı videolar yok mu... Film gibi adam yav ! '' dedi,cümlenin sonu doğru gülerek.

 Sonra, hemen eski ciddiyetine geri döndü Tutku, ekledi: '' İşte, ben buyum...''

 Üzerinde ''fanila'',altında ''paçalı don'' ve ayağında ''baklava desen çorap''la kalmış; omuzları kıllı,yarı götü açıktaki ''Tutku''ya baktı, genç kız:

 ''Ya kusura bakma,Tutku.Ben senin ismine tav olmuşum;böyle çok sıradışı,çok süper,çok hoş gibi duruyordu.Ama senin bir Osman'dan,bir Fevzi'den,bir Şevket'ten farkın yokmuş...''

 ''Ben de öyle düşünmüştüm'' dedi Tutku; '' Ben de aynen öyle düşünmüştüm. Sen, beni 'duygusal gibi,şerefsiz gibi' kısacası yavşak gibi biri zannettin 'modern gibi' kız,Rihanna saçlı kız... Hadi eyvallah ! ''. Üstünü, başını giyindi ve gitti...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

tutku kendi evini terk edip o kızı tek başına bırakmayaydı iyiydi.

erim dedi ki...

''Yine böyle gezidikleri bir akşam,dönüşte kendisine eşlik eden Tutku'yu, babasının yurtlarda sürünmesin, rahat rahat yaşasın,ders çalışabilsin diye tuttuğu eve davet etti.''

Ev kızın evi ya,adsız kardeş

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

bu hazin hikaye beni mahvetti..

erim dedi ki...

Her hikaye mutlu bitmiyor... böhüü.fazla üzülme ama sen yine de,l.m.o.l.m. :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Ahahahaha öldüm burada okurken gülmekten. Yalnız şu arkadaki siyah fonu değişirsen daha rahat olur sanki okumamız.

erim dedi ki...

arkadaşım orlando ile konuşuruz fonu,daha rahat bi şeyler bulmaya çalısırız.yalnız tam da, pringles yerken denk geldin,o da bayaa ilginç oldu :)

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Bu nasıl hayal gücüdür arkadaş öldüm gülmekten :) Senin bir Fevziden şevketten farkın yokmuş derken özellikle ..