Sayfalar

Çarşamba, Ocak 11, 2012

Zombiler !

     Zombiler...
     Yaşayan ölüler...
     Orrrrrospu çocukları...
     Milletin karısına-kızına,anasına-bacısına,hatta direkt kendisine saldıran,adi canavarlar...
     *                             
     Pekiyi, ama...
     Bir kere sorkduk mu:
     ''Bizi niye yiyorsun? '' diye
     ''Ayıp değil mi?! Kuran'da bile yamyamlık yasaklanmış,sen de insansın... En azından eski günlerin hatrına... '' diye
    Ya da, ''yakışıyo mu sana? hepimiz aynı mahallenin çocuguyuz,şurda...'' diye.
    Sormadık dostlarım, sormadık...
    *
    Hiç buyurettik mi soframıza:
    '' Yengen kavurma yapmış,bayramdan gelen kurbanlık koyun etinden.. tam ağzına layık!'' diye...
    *
    Yahu bu adam aç! Aç!..
    *
    Hem herif zaten ölümden uyanmış,o daha panik senden.Olayı çözmeye çalıyor:'' ulan burası neresi,ben öldüm mü? Mezardan çıktım mına koyim! Bu elemanlar niye bizden kaçıyor?Aa ibnenin elin de pala var,mevzu yapıyor!''
    *
    İşte biz bu aklı karışık,ağzına ne zamandır bir şey girmemiş,aç biilaç adamları görünce, ''aa bu zombi, aa bu çürümüş bir ucube!'' diye, sırf korkumuzdan ve dış görünüşünden dolayı saldırıyoruz...
    *
    Heriflerin kafasına ver ediyoruz palayı, sopayı.
    Beynine çakıyoruz; pompalıyla, magnum'la headshot'ı...
    *
    Ee sen bunu yaparsan o şaşkın adama
    O da sana saldırır tabii sikkafa!!!

24 yorum:

Adsız dedi ki...

"iş bu fotoğraf Shaun of the Dead adlı filmden alıntıdır..."
Concerned Third-Party

erim dedi ki...

üçüncül arkadaşlara; öneririm ''shaun of dead''i,izleyin-izletin.

ikincil arkadaş olarak,sana soracaklarım var adsız kardeş
1.''adsız'' şeklinde yazılan tüm yorumlar sana mı ait ?
2.seni tanıyor muyum?

eğer cevapların ''evet'' ise; adını yaz,tırt-gizem yaratma güzel kardeşim
çekinme lan! yaz adını.adam mı yiyoruz biz...

Alex Ferguson dedi ki...

Adsız arkadaş yazmasın ismini böyle senin sapıkların olduğunu sanalım falan.
Hayatında küçük bir gizeme yer aç dostum... Göreceksin ki arkasından mucizevi olaylar olacak...

erim dedi ki...

biz, günde 3 öğün ''L O S T''la bugünlere geldik...Küçük işlerle uğraşamam !

Alex Ferguson dedi ki...

Büyüksün ama bir Yalçın Abi değilsin en nihayetinde. http://static.alkislarlayasiyorum.com/images/sipsak/33490_20100618220909.jpg

Adsız dedi ki...

1. hayır
2. adım concerned third-party
3. person of interesti izleyin
4. justified da güzel dizi ha, tavsiye ederim.
5. dU=q+w
Concerned Third-Party

erim dedi ki...

adını yazılması gereken yere yazsana o zaman :D
anlam kargaşası yaşatıyosun bize.neyse sen salla onları, ''breaking bad'' i izle

Adsız dedi ki...

Adsız kardeş sen yazma kimlik adını. "Erim'in gizli bir sapığı var" mutluluğu yaşayalım :D

concerned third-party dedi ki...

breaking bad i izliyorum zaten. bu arada dU=q+w eşitliğinde ısrar ediyorum. siz nedersiniz bu konuda Miss Spock.

erim dedi ki...

O mimarlık okuyor, anlamaz termodinamikten...

Adsız dedi ki...

Mantıklı diyorum :D Erim beni çok üzüyor adsız kardeş. Mimarlık okuduğum için hep dışlanan insan oluyorum. Geceleri yastığımı ıslatarak uyuyorum daha doğrusu mimarlık okuduğum için geceleri uyumuyorum neyse. Sonuç olarak erim hep aynı silleyi atıyor :'(

bu arada erim; rumuzun erim olunca konuşmadaki ayrık otu oldun farkında mısın. değiştirmen yönünde oy kullanıyorum.

erim dedi ki...

Ben kimliğimin gizli kalmasını gerektirecek türden yazılar,yazmıyorum.tırt gizem de sevmem.hem güzel bir nick bulmam zor,beğenmem çok zor yani.hem de erim fena bir ad değil bence,her ne kadar üzerine kafiyeli pek çok cümle türetilebilecek bir ad olsa da( ! ). güzel yani,iyi böyle

concerned third-party dedi ki...

http://www.erepublik.com/en/referrer/hayati_tehlike reklam her zaman kötü değildir dostlarım.

erim dedi ki...

Aha şimdi çözdüm,Apo'sun sen.şimdi parçalar yerine oturuyor... oyunu bırak derslerine çalış lan!

concerned third-party dedi ki...

nerden anladın lan

Adsız dedi ki...

yok artıııııııııııkkkkkk!

erim dedi ki...

ben senin ciğerini bilirim !

Adsız dedi ki...

abdullah eğer bizim abdullahsa; seni tanımamın üzerinden 5.5 yıl geçti ve ilk kez burada bana soru soruyosun abdullah :D diğer konuşmalarımız da sana sorduğum sorulara en fazla 3 kelimelik cümleler halindeydi :D

erim dedi ki...

Ulan! senin kim oldugunu bilmiyor ki,miss spock yazıyor orda :) adını söyle önce

Adsız dedi ki...

dur erim olay bi miss varlığının olması :D:D bu arada ben sultan abdullah memnun oldum :D

Gülni... dedi ki...

Yapma bunu :/

Adsız dedi ki...

Bu arada ayıp ettim pek afedersin Abdullah. Daha önce bir kere konuşmuşluğumuz vardı yeni hatırladım

erim dedi ki...

Gülnihal-Neyi yapmayayım ?

Gülni... dedi ki...

Sevmiyorum şu zombili dizimidir filmmidir 2 hafta üst üste izledim midem felç oldu resmen birde bilim adamları böyle yaratıklar yaratmaya çalışıyormuş ya gelde delirme manyakmısınız yaa bilimadamı olun dedik :)