Sayfalar

Cumartesi, Aralık 31, 2011

Bay Tehlike ! - Prolog

  
     Metroda sarı çizgiyi geçmeden treni bekleyemem,otobüste mutlaka ''otomatik kapı''ya yaslanırım. Arabada, emniyet kemeri mi? Güldürmeyin dostlarım...

    Yolun sağına-soluna bakmadan karşıya geçerim, otobüs ve minibüsten, henüz; tam olarak durmamışken inerim, ıslak olan elimle fişi takarım, kilidi kapatmadan ampül değiştiririm, denizde daima boy veririm ve daha bir sürü şey ... Kısacası, her an ölümle burun burunayım!

    Bana en yakın kişi Azraildir.Beni ondan daha iyi tanıyan yok, kalbimde de ondan başkasına yer yok.Kadınlar, ısrar etmeyin ! Yapamam ! Benim gibi ''yarını belli olmayan'' biri, kimseyle aşk yaşamamalıdır. Üzerim sizi, her zaman yanınızda olamam, dedim ya: yarınım belli değil benim.Bir ilişkide gelecek şüpheliyse,önündeki yol karanlıksa; çift huzursuz ve mutsuz olur, ilişki yürümez...

   Yanisi... Benim, tek ve daimi aşkım: Azrail ! Sonsuza kadar...


Not: Daimi, zaten ''sonsuza kadar'' demek aslında...

8 yorum:

feyizlibayramabi dedi ki...

maaşallah kardeş feyizlendim şu an

bubirsaldırıdır dedi ki...

yorum onaylama ne amk eleştriye kapalı olanlar götünü kaşımaktan başka bi iş yapamazlarrr!!

erim dedi ki...

eyvallah bayram abi. bubirsaldırıdır kardeşe de canı gönülden katılıyorum, yalnız durum benlik değil dostlar,yönetici kardeş: orlando. hep onun işleri bunlar !

Alex Ferguson dedi ki...

Maşallah maşallah takip ediyoruz inşallah

Adsız dedi ki...

azraille olan iliskini kiskadim.

Bay Tehlike ! dedi ki...

azrail is my girl

feyizlibayramabi dedi ki...

orlando kardeşime hiç yakış tıramadım yani bence sizin gibi ufku geniş entellektüel insanlar her türlü eleştriyi hazmedebilmeli topluma örnek olabilmeli

erim dedi ki...

bir gece ansızın yönetime el koymayı düşünüyorum zaten,ansızın...